SPA8 Jawatan Kosong Imigresen 2017 Pengambilan Segera

201
224572
SPA8 Jawatan Kosong Imigresen 2016 Pengambilan Segera

SPA8 Jawatan Kosong Imigresen 2017 | Mengikut sumber daripada timbalan Ketua Pengarah Imigresen (Pengurusan), Datuk Abdul Halim Abdul Rahman,beliau berkata pihak Jabatan Imigresen akan membuat pengambilan secara berperingkat bagi memenuhi 1646 kekosongan jawatan di Jabatan Imgresen.

Baca Spa8 Panduan Permohonan Lengkap Jawatan Kosong Kerajaan

SPA8 Jawatan Kosong Imigresen 2017

Kini pihak Imigresen kini sedang berkerja sama dengan Suruhanjaya Perkhidmatan Awam bagi membuat pemilihan calon untuk dipanggil ke sesi temuduga yang mungkin akan dipanggil bagi memenuhi keperluan tenaga kerja untuk mengisi lebih 1646 kekosongan jawatan  yang kebanyakkan akan ditempatkan di johor.

Dengan maklumat ini pihak kami mencadangkan kepada anda yang berminat untuk memohon  jawatan kosong di Jabatan Imigresen supaya mengisi/kemaskini permohonan anda di laman web spa8 dengan ini  anda berpeluang untuk dipanggil ke sesi temuduga yang akan dijalankan bagi kemasukkan Feb Tahun 2016.

Syarat Permohonan dan Maklumat Jawatan  Imigresen  2017

Maklumat Tugas Jawatan Imigresen Gred KP17

Syarat Permohon bagi Penolong Penguasa Gred KP27.KP54

Kemaskini atau mohon disini

SHARE

201 COMMENTS

    • Aslamualikum.sy noor azlan b md noh,sy ingin mncuba nasib memohon pekerjaan di jbtan kerajaan.tak kira la imegrasion,spad,jpj yg sesuai dgn document saya.jika ada temuduga terbuka saya harap pihak tuan dapat memperlawa saya melalui wasap atau gmael.no tel:0162077816 .jika ada pluag boleh hubugi bila2 msa.sy berkelulusan pmr,spm berlesen full.skian.wasalam.

    • Assalamualaikum. Saya Nur Faizah Binti Shaudi. Saya berminat sangat untuk bekerja dalam imigresen Malaysia , saya harap jawatan ini dapat Dan berharap permohonan saya dipertimbangkan, Jila Ada temuduga terbuka saya harap pihak tuan hubungi saya . No tel. 01136154286 , Sekian terima kasih .

    • Salam sejahtera saya Gideon Ngau dari sarawak..saya sangat berminat bekerja dalam imigresen Malaysia,saya berharap dapat mempertimbangkan minat dan permohonan saya dalam kerjaya ini..sila hubungi saya sekiranya temuduga itu diadakan..No tel 01125096304,terima kasih dan salam 1 Malaysia

  1. Assalamualaikum… Saya berharap agar permohonan saya dalam sektor ini dipertimbangkan semula,kerana saya amat berminat untuk berkhidmat dalam kerjaya imegresen.sekian terima kasih.

  2. Assalamualaikum.saya berharap agar permohonan saya dalam sektor ini dipertimbangkan semula,kerana saya amat berminat untuk berkhidmat dalam kerjaya imegresen. Sekian terima kasih.

  3. assalamualaikum.saya berharap permohonan saya akan di pertimbangkan kerana saya amat minat terhadap kerjaya dalam bidang imigresen ini.sekian terima kasih.

  4. Assalamualaikum…saya berharap permohonan saya akan di pertimbangkan kerana saya amat minat kerjaya dalam bidang imigresen ini..

  5. my name is azianti and i’m 25 years old. i have a degree in education. although i haven’t had any working experienced, i spent my free time with reading education article and researching about latest info just to keep me update. i hope to get salary suitable with my qualification and job duties. i tend to put things to the last minute but i work well under pressure and i personally think that pressure motivates me to work twice as hard and finish my work on time. i’m always willing to learn new things and tackle new challenge. i hope to become very well-experienced in what i do. thank you.

  6. ASSALAMUALAIKUM TUAN.. SAYA WAN QAMARUDDIN SUDAH MEMBUAT PERMOHONAN MELALUI SPA.. SAYA MENGHARAPKAN UNTUK BEKERJA DIDALAM JABATAN IMIGRESEN PADA TAHUN INI.. AAMIIIN..

  7. assalamualaikum…saya Nurul Shahira Binti Abd Aziz, 21 tahun. Saya berminat untuk bekerja dalam lmigresen Malaysia. Saya harap jawatan ini dapat mendidik diri saya untuk lebih berdisiplin dan berharap permohonan saya dapat dipertimbangkan.

  8. Saya dah isi utk pengambilan 2015 tapi napa x dapat2 pun..ni dh masuk 2016 sy dh kemaskini..harap2 sy dapat sbb sy berminat sgt..

  9. Assalamualaikum Tuan.sy telah Isi jawatan imigresen di SPA setelah sekian lamanya.
    Tp masih belum ad panggilan utk sy.sy berharap agar pihak Tuan dpt pertimbangkan permohonan sy ini.jasa baik Tuan amat dihargai.
    Arif(016-2560873) tq

  10. Assalamualaikum tuan.sy telah Isi jawatan imigresen ini di SPA setelah sekian lamanya.tp masih belum Ada panggilan utk sy.sy berharap agar pihak Tuan dpt pertimbangkan permohonan sy itu.jasa baik Tuan Amat dihargai.
    Arif(016-2560873) tq

  11. saya sangat berminat untuk menyetai imigresen dan berharap agar saya dapat panggilan untuk ditemuduga bila-bila masa sahaja. saya berharap agar permohonan saya ini dipertimbangkan oleh pihak tuan dan puan. jika saya berjaya untuk menghadiri sesi temuduga tolong maklumkan saya menggunakan email saya iaitu roslie.jainal08@gmail.com atau terus menghubungi saya (0178983392@0199860053). jasa baik tuan dan puan amat saya harapkan TERIMA KASIH.

  12. saya berharap agar saya dapat panggilan untuk ditemuduga bila-bila masa sahaja. saya berharap agar permohonan saya ini dipertimbangkan oleh pihak tuan dan puan. jika saya berjaya untuk menghadiri sesi temuduga tolong maklumkan saya menggunakan email saya iaitu roslie.jainal08@gmail.com atau terus menghubungi saya (0178983392@0199860053). jasa baik tuan dan puan amat saya harapkan TERIMA KASIH.

  13. Selamat petqng,saya berminat sangat untuk bekerja di sektor ini dan saya berharap pihak tuan dapat mempertinbangkan permohonan saya ini

    Umur:-20
    Asal:-Gua Musang,Kelantan
    Bangsa:-Asli(Temiar)
    No tel:-0196330405
    Keputusan PMR:-1A,3C,1D,1E
    Keputusan SPM:-2A-,1B+,1B,1C+1D,1E
    CGPA Pra-Diploma:-2.30

  14. Comment: Salam sejahtera dan selamat petang. Saya amat berminat pada sektor ini. Saya dah membuat permohonan melalui portal rasmi SPA8. Saya berharap pihak tuan/puan dapat mempertimbangkan permohonan saya.

    Umur: 21 (2016)
    Asal: Kudat Sabah
    STPM CGPA: 2.92
    SPM: 2A-, 3B, 1B+, 1C, 2D, 1E
    PMR: 7B, 1C

    NO.TELEFON: 0178694290 / 01116483791

  15. saya berharap agar saya dapat panggilan untuk ditemuduga bila-bila masa sahaja. saya berharap agar permohonan saya ini dipertimbangkan oleh pihak tuan dan puan. jika saya berjaya untuk menghadiri sesi temuduga tolong maklumkan saya menggunakan email saya iaitu ghanraj20@gmail.com atau terus menghubungi saya (01126211433). jasa baik tuan dan puan amat saya harapkan TERIMA KASIH….

  16. saya berharap agar saya dapat panggilan untuk ditemuduga bila-bila masa sahaja. saya berharap agar permohonan saya ini dipertimbangkan oleh pihak tuan dan puan. jika saya berjaya untuk menghadiri sesi temuduga tolong maklumkan saya menggunakan email saya iaitu ghanraj20@gmail.com atau terus menghubungi saya (01126211433). jasa baik tuan dan puan amat saya harapkan TERIMA KASIH.

  17. Askum..saya berharap agar saya dapat menerima tawaran INI…jika saya berjaya menghadiri sesi temudaga.saya bersyukur…sila hubungi saya atau Emil saya…0196231501….iwan@saiful 23 Yahoo.com.my..terima kasih

  18. Saya nik mohd khairi bin nik abdul kadir no ic 880306295111 sangat berminat untuk mengisi jawatan yang ditawarkan oleh pihak jabatan imigresen malaysia.saya telah membuat permohonan melalui portal spa8.diharap pihak tuan mempertimbangkan permohonan saya ini.segala urusan boleh dihantar melalui email saya khairi57@gmail.com atau melalui nombor telifon 0145446229.sekian, terima kasih.

  19. Assalamualaikum Tuan , saya berminat untuk memasuki jabatan Tuan , harap permohonan saya di pertimbangankan ,in shaa Allah

  20. Assalamualaikum dan selamat petang. Saya Azmah Tempawan Binti Ahmad Azli berumur 22 Tahun .Saya amat berminat dengan jawatan yang ditawarkan oleh jabatan Imigresen Malaysia ini. Saya berharap permohonan saya diluluskan. Saya dah membuat permohonan melalui portal rasmi SPA8. Saya berharap pihak tuan/puan dapat mempertimbangkan permohonan saya . Terima kasih

  21. Asalamualaikum tuan… Saya ingin mnjadi pgawai imegresen.. Tolonglah tuan,kamu ambil lah aq bh.. Siau k orng sabah.. Pngalaman bahgian mnangkap2..nina 0146579606.. Tlipon aq k.. Tolonglah bh..

  22. Asalamualaikum tuan… Saya ingin mnjadi pgawai imegresen.. Tolonglah tuan,kamu ambil lah aq bh.. Siau k orng sabah.. Pngalaman bahgian mnangkap2..nina 0146579606.. Tlipon aq k.. Tolonglah bh..
    Nama saya mohd Azli bin sani..

  23. Assalammulaikum, Salam Sejahtera ,
    Saya mula meminati dengan Imigresen , setelah saya berkhidmat sebagai PSH di situ , di situ saya mengenal sedikit demi sedikit tentang imigresen . Dan saya Berdoa agar Semua yang memohon , bersungguh untuk masuk ke Jabatan Imigresen , kerana ada kes orang yang memohon setelah diberi peluang ianya menolak pekerjaan tersebut . Kita sama sama berdoa agar dibuka pintu rezeki untuk kita . Walaikumslam dari saya .

  24. assalamulaikum,saya berminat kerja imigresen kerana saya mahu berkhidmat untuk negara khasnya dalam bidang imigresen kerana kerjanya amat mencabar saya harap permohonan saya di pertimbangkan oleh pihak atasan….saya harap pintu rezeki saya terbuka dalam bidang ini…amin….

  25. salam, saya sangat-sangat meminati kerja imigresen ini kerana saya ingin menabur bakti kepada negara..saya harap permohonan kali ini saya dapat..insyaallah..kerja imigresen ini saya meminati semasa saya dibangku skolah lgi..saya harap ini lah peluang saya untuk mengikuti kerja imigresen ini dan dapat menabur bakti kepada negara

  26. Comment:assalammualaikum w & salam sejahterah, nama saya mohd yassin bin sabin, menetap d tawau..sya berminat utk mnjadi salah seorang pegawai imigresen, sya brharap sngat agar pihak tuan dan puan memberi peluang kepada saya untuk bekerja atau berkhidmat kepada masyarakat..

  27. Assalamualaikum Tuan. Saya Ahmad Aiqal lepasan SPM 2015. Saya berminat untuk memohon jawatan ini. Macam mana saya nak daftar, di SPA atau walk in? Tuan boleh call/whatsapp saya 0196060702 atau email aaiqal77@gmail.com. Harap tuan dapat membantu. Terima kasih Tuan.

  28. Assalamualaikum Tuan/Puan.
    harapan dan cita-cita saya adalah ingin menjadi sebahagian daripada anggota imigeresen.

  29. SALAM SEJAHTERA TUAN/PUAN, SAYA LEPASAN SPM DAN TELAH BERHENTI PENGAJIAN STPM PADA TAHUN INI. SAYA AMAT BERMINAT DENGAN BERMINAT MENJADI SALAH SEORANG DARIPADA PEGAWAI IMIGRESEN. KEPUTUSAN SPM SAYA IALAH 2A 4B 3C. JIKA SAYA MEMPEROLEH REZEKI SAYA AKAN BERKHIDMAT DENGAN PENUH DEDIKASI DAN TANGGUNGJAWAB. SEKIAN,TERIMA KASIH. BALASAN ANDA AMAT DIHARGAI.

  30. SALAM, SETIAP KALI SAYA TENGOK IMEGRESEN ADA TEMUDUGA TERBUKA… MESTI SAYA MEMOHON…TAPI REZEKI TAK KESAMPAIAN, SAYA HARAP TAHUN INI.. ADA REZEKI UNTUK SAYA, MUDAH-MUDAHAN..

  31. assalam..sy da lama isi dlm spa.tp tak dpt apa2 pnggilan temuduga pun utk imigresen.sy bminat sgt dgn kerja ni.bharap sgt spya sy dipnggil utk temuduga.aamiin.

  32. saya dah isi spa. tapi dia tulis tidak lepas tapisan. mngikut kelayakan yg di beri saya lepas. saya berminat dlam kerjaya ini. saya harap pihak tuan/puan menerima saya. terima kasih

  33. Assalamualaikum dan salam sejahtera kpd pihak tuan puan..
    Saya sudah lengkapkan semua maklumat dalam borang SPA8 ini. Adapun semuanya tidak melepasi syarat @ tidak melepasi tapisan semasa.
    Saya sangat berminat dalam kerjaya ini. Saya berharap ada peluang untuk saya di temuduga dan bekerja serta berkhidmat dalam sektor kerajaan ini.
    Terima kasih.

  34. Assalamualaikum dan salam sejahtera kpd pihak tuan/ puan. saya teringin temu duga dan Saya berharap ada peluang untuk saya di temuduga dan bekerja serta berkhidmat IMIGRESEN dalam sektor kerajaan ini.
    Terima kasih. ini nmbr sya 0102994426.

  35. saya sangat berminat untuk menyetai imigresen dan berharap agar saya dapat panggilan untuk ditemuduga bila-bila masa sahaja. saya berharap agar permohonan saya ini dipertimbangkan oleh pihak tuan dan puan. jika saya berjaya untuk menghadiri sesi temuduga tolong maklumkan saya menggunakan email saya iaitu xandriazylen@gmail.com atau terus menghubungi saya . jasa baik tuan / puan amat saya harapkan TERIMA KASIH.
    Reply

  36. saya sangat berminat untuk menyetai imigresen dan berharap agar saya dapat panggilan untuk ditemuduga bila-bila masa sahaja. saya berharap agar permohonan saya ini dipertimbangkan oleh pihak tuan dan puan. jika saya berjaya untuk menghadiri sesi temuduga tolong maklumkan saya menggunakan email saya iaitu Zularif88@ymail.com atau terus menghubungi saya . jasa baik tuan / puan amat saya harapkan TERIMA KASIH.

  37. As’salamualikum
    Saya ZAINAL BIN ZAINUDDIN amat berminat untuk mengisi kekosongan jawatan di unit IMIGRESEN MALAYSIA
    di harap tuan/puan dapat memberi peluang kepada saya di dalam sektor ini
    jasa tuan/puan amatlah dihargai
    Terima kasih,
    Hubungi n0 tel:0198250916

  38. Saya berminat dalam kerjaya imegresen kerana ia mencabar dan saya sangat memerlukan kerja untuk bantu keluarga dan diri saya sendiri untuk mengubah keaadaan dan berharap tuan dapat mempertimbangkan permohonan saya.

  39. Saya berminat dalam kerjaya imegresen kerana ia mencabar dan saya sangat memerlukan kerja untuk bantu keluarga dan diri saya sendiri untuk mengubah keaadaan dan berharap tuan dapat mempertimbangkan permohonan saya. Jika saya layak di temuduga tolong hubungi saya di no 0138616387 terompah kasih.

  40. Assalamualaikum,
    Sya any tengah study di kolej saito petaling jaya dan ambil course law enforcement and administration. Sya bercita cita untuk menjadi sebahagian penguatkuasa undang-undang . Sya tamat belajar tahun depan iaitu pada tahun 2017 dalam bulan 10. Dalam meniti usia remaja ni, sudah tidak dinafikan lagi kadang terlalu banyak godaan dunia yang boleh menjerumuskan seseorang ke lembah jenayah.
    Sya mula berminat tentang undang-undang ni melalui dari segi disiplin dan dorongan dari keluarga sebelah mama, mereka semua bekerja sebagai polis penjara, polis airport dan sebagainya. Mereka mempunyai pendirian dan disiplin yang disegani ramai. So why not sya perlu mencontohi mereka. Inspirasi saya dari kecil. Terima kasih.

  41. Assalamualaikum. Saya Mohammad KhairulNizam Bin Abdul Ghani. Berumur 22. Saya ingin Mencuba nasib jika ada rezeki / 0199183383

  42. Saya sangat minat untuk melibatkan diri dalam imigresen ni. Jadi saya mohon permohonan saya dapat diterima. Sekian terima kasih.
    Number pphone: 0108242261

  43. Salam sejahtera. Saya sangat berminat dalam menceburi bidang kerjaya ini. Saya mempunyai dua kelulusan spm & stpm. Saya hanya ingin mengubah nasib keluarga saya sahaja. Saya bersiap sedia jika saya dipanggil untuk temu duga. Jasa tuan/ puan amat saya harapkan. Sekian terima kasih.
    NAMA:RIYNNO BIN ROBERT
    UMUR: 20 TAHUN
    NEGERI : SABAH
    NOMBOR TEL: 010-8242261/013-5470907

  44. sya amat berminat dalam menceburi bidang kerjaya ini saya mempunyai dua kelulusan spm dan diploma..sekiranya ada peluang saya berharap pihak yang berkenaan dapat memberi saya peluang untuk sisi temu duga.
    dengan ini saya ucapkan ribuan terima kasih..
    NAMA:EIJAH MAZWANIE BTE AHMAD
    UMUR;27 TAHUN
    NEGERI;SABAH
    HP NO:0105873849-0138719282

  45. SY DAH KEMASKINI STATUS BARU TP KNP JWTN IMEGRESEN KP17 ‘TIADA URUSAN PENGAMBILAN PADA MASA INI’…
    DAH TUTUP KE TARIKHNYA?

  46. Selamt sejahtera , saya Jeeva sankri , saya minat memohon untuk kerja imigresen ini . Saya berharap akan dapat peluang temuduga dengan tuan .
    Nama : JEEVA SANKRI A/P MOHAM ASANDER
    Umur : 18
    Negeri : JOHOR
    Keputusan : 6 kredit .
    No.Telepon : 016-7463117

  47. Slm sejahtera,saya dianan,saya minat sangat memohon utk kerja imogresen ini.saya berharap akan dpt pluang temuduga dgn tuan…….syg skrg ddk kt jb kulaijaya……sya brasal dri sarawak……..nol hp 0149903124

  48. Selamat sejahtera tuan puan.. Saya yogeswary umur 23 tahun amat berminat dalam menceburi bidang kerjaya imigresen. Saya hendak mencabar dalam bidang ini dalam hidup saya. Saya berharap agar permohonan says dipertimbangkan oleh pihak tuan puan. Tolong mempertimbangkan permohonan saya. Saya telah mengisi borang spa8. Saya harap jawatan imigresen ini dapat mendidik diri saya untuk lebih berdisplin dan bertanggungjawab. No hp 0163917990

  49. Selamat sejahtera tuan puan.. Saya yogeswary umur 23 tahun amat berminat dalam menceburi bidang kerjaya imigresen. Saya hendak mencabar dalam bidang ini dalam hidup saya. Saya berharap agar permohonan saya dipertimbangkan oleh pihak tuan puan. Tolong mempertimbangkan permohonan saya. Saya telah mengisi borang spa8. Saya harap jawatan imigresen ini dapat mendidik diri saya untuk lebih berdisplin dan bertanggungjawab. No hp 0163917990

  50. salam sejahtera…saya Noornadira binti Azahari. saya berminat dengan jawatan imigresen ini. saya ingin mencuburi dalam bidang ini. saya berharap agar pihak tuan/puan dapat mempertimbangkan permohonan saya. saya seorang yang cepat belajar memahami pekara yang baru. saya akan melakukan tanggungjawab saya dengan baik jika saya mempunyai rezeki di jawatan ini.

  51. Salam saya….saya memang berminat dari dulu hingga sekarang jawatan imegresen KP 17 ni….kerana saya ingin berkhidmat kepada negara dan ingin meringankan beban keluarga saya….saya berharap permohonan saya ini diluluskan…nama penuh saya MOHD FIKRI BIN ROSLI
    I/C:920408-02-5829
    Sekian terima kasih.

  52. SALAM….SAYA SANGAT BERMINAT DENGAN JAWATAN IMEGRESEN KP17 NI…..KERANA INI ADALAH CITA-CITA SAYA DARIPADA KECIL LAGI…JIKA DIBERI PELUANG SAYA AKAN JALANKAN TANGGUNGJAWAB SAYA DEMI MEMASTIKAN KEAMANAN NEGARA TERJAMIN…DISAMPING ITU JUGA SAYA INGIN MERINGANKAN BEBAN KELUARGA SAYA KERANA SAYA ADALAH BERASAL DARIPADA KELUARGA YANG SUSAH….DISINI SAYA SERTAKAN NAMA PENUH,NO I/C DAN NO TELEFON SAYA…

    NAMA : MOHD FIKRI BIN ROSLI
    NO I/C : 920408-02-5829
    NO TELEFON : 013-4215349.

    SEKIAN TERIMA KASIH.

  53. SALAM SAYA AHMAD ZAKI BIN BADRUDDIN DARI 82 TAMAN SURIA MENTALOON, 05250 ALOR SETAR, KEDAH BERMINAT MOHON JAWATAN KOSONG DI IMEGRESEN DENGAN SAYA SERTAKAN NAMA PENUH DAN IC SERTA NO TELEFON UNTUK PIHAK TUAN / PUAN

    AHMAD ZAKI BIN BADRUDDIN
    880930025123
    0194096378

  54. Asalamualaikum tuan/puan , saya Hafiz bin Rosline dari Kg.Lubok Darat , Sipitang , Sabah berminat untuk memohon jawatan kosong di Imegresen. Saya sertakan nama penuh , no ic , dan no telefon saya kspasa tuan/puan.

    NAMA:HAFIZ BIN ROSLINE
    NO.IC :981005125875
    NO.HP:01119572187

  55. SALAM SAYA VICTOR ROBERT@ROBOT DARI KG.PAPAR BARU BERMINAT MOHON JAWATAN KOSONG DI IMIGRESEN DENGAN SAYA SERTAKAN NAMA PENUH DAN IC SERTA NOMBOR TELEFON UNTUK PIHAK TUAN/PUAN

    NAMA:VICTOR ROBERT@ROBOT
    NO IC:260197125501
    NO HP:0145580818

  56. Asalamualaikum!!!sya siti aishah dn saya berminat untuk mengisi jawatan kosong ni!!!!!0195569378? Umur sya 25 thn!!!!terima ksih!

    • tolong jangan pamerkan maklumat peribadi anda disini orang-orang yang tidak bertanggung jawab mungkin akan mencuri no anda untuk menipu anda.

    • kp19 adalah gred baru yang sudah diselaraskan bagi menggantikan gred kp17. begitu juga dengan gaji yang ditawarkan. tambahan, ia tetap menggunapakai kelayakan SPM.

  57. saya sangat berminat dalam sektor awam
    Seperti imigresen…bagaimana kah cara memohon nya melalui spa8.sya dah byk Kali try buka spa8 katanya no id da wujud.padahal ni firs time nak dftr …bgaimna cara yg lebih mudah bgi memohon jwtan kerajaan sprti imigresen

    • saya sangat berminat dalam sektor awam
      Seperti imigresen…bagaimana kah cara memohon nya melalui spa8.sya dah byk Kali try buka spa8 katanya no id da wujud.padahal ni firs time nak dftr …bgaimna cara yg lebih mudah bgi memohon jwtan kerajaan sprti imigresen

  58. Assalamualaikum dan slm sejahterah. Sya Norashikin Sudirman berminat sgt utk menyertai sektor awam seperti imegresen sejak kecil lgi. Sya juga telah mengisi borang d spa8 sejak tingkatan 5 lgi. Sya harap sngt pihak tuan dan puan mempertimbangkan permohonan sya ini. Blh hubungi sya no tel. 01136037992 atau email: norashikinsudirman4@gmail.com.

  59. Assalamulaikum dn slm sjhtera.. Saya usti sarinah bintu hussin.umur 20 asal sabah.. Saya sgt brminat ngn sektor pkerjaan yg pihak atasan iklan.. Dri dlu lg sy mmg ingin menceburi bidang pekerjaan imigresen.lgpon ni adalah cita2 saya dalam pekrjaan..saya brharap sgt2 trpilih dlm bidng ni utk hadir ke sesi temuduga.. Smga pintu rezeki ni trbuka bgi sya.. Sy hrp pihak atasan dpt prtimbngknnya.. Sy telh mngisi borang spa8 dn rjin mengemskini.. Sy x pnah ptus asa utk mngmaskini spa8..saya pcya dgn diri sndri bhwa sya mmpu mmegng tanggngjwbnya.. Saya cpt mmpelajari ap yg akn ditunjuk ajar olh pihak atsan..saya yakin bleh mnjalankn krja dgn baik n kemas.. Harap2 prmohonan sya d terima dn di pilih.. Amin3
    Ni no telefon.. 0138928411

  60. Assalamualaikum saya siti nur aisyah mohd aras ingin berkihdmat sebagai salah satu unit beruniform gov. Saya harap bila saya mendapat spa8 saya akan berkhidmat dengan penuh ikhlas dan sentiasa memberi komitment yg baik kpd tuan,.

    0138804312

  61. memohon untuk bekerja dalam bidang penguatkuasaan undang2. agar dapat mengenal dokumen-dokumen yang palsu dan dapat menjaga pintu-pintu masuk warga asing mahupun tidak keluar masuk negara . berusaha dalam menangani kes warga yang tidak memiliki apa-apa keterangan .

  62. Ingin menceburi bahagian penguatkuasa segera yg ade utk dipanggil…bekas tentera kini tengah mencari keja masih xdapat2 lg…mohon jasa baik tuan/puan dapat mempertmbangkan rayuan saya.masih ade tanggungan kini duk sarawak krn xde peruntukan utk blk ke johor

  63. Saya MUHAMAD ALIFF EZUDIN BIN SABARUDIN no ic 930827065859 sangat berminat untuk mengisi jawatan yang ditawarkan oleh pihak jabatan imigresen malaysia.saya telah membuat permohonan melalui portal spa8.diharap pihak tuan mempertimbangkan permohonan saya ini.segala urusan boleh dihantar melalui email saya aliffizzudini@gmail.com atau melalui nombor telifon 0135011379.sekian, terima kasih.

  64. Asalamualikum.sya noor azlan b md noh berminat untuk memohon kerja di jbtan kerajaan tak kira la imegrasion.jpj.spad atau apa saja la yag sesuai dgn kelayakan pmr,spm sya harap pihak tuan dapat meperlawa saya jika ada interviu terbuka melalui wasap atau hubugi fon no=0162077816{lan}saya bkas platih jabatan pertanian meliki lesen full

  65. Assamualaikum..sya Muhammad suhaimi bin abdullah berminat berkerja disektor kerajaan,memohon kerja di jabatan kerajaan tak kira la imegrasion.jpj.spad atau apa saja la yag sesuai dgn kelayakan pmr,spm untuk membantu keluarga sya harap pihak tuan dapat meperlawa saya jika ada interviu terbuka..disini saya meninggalkan no whatssup dan telefon saya 01112842627

  66. assalamualaikum dan selamat pagi. saya pohon adanya kelayakan untuk saya ceburi dalam bidang imegresen tahun 2017.
    NAMA : MUHAMMAD HAFIFI BIN MOHD DOM
    UMUR : 24 TAHUN
    NO TEL : 010-4375717

    Terima Kasih.

  67. saya mohd syahrin bin abdullah. sya minat tuk kerja d kerajaan. tetapi sya msih blum dpt pnggilan. sya harap dppt lh d pertimbangkan tuk krja imegresen. harap ada rezeki.. terima kasih..
    NAMA: MOHD SYAHRIN BIN ABDULLAH
    UMUR: 20 TAHUN
    NO TEL: O111 2001068

    • AS SALAM SEJAHTERA TUAN2@PUAN2.SY MOHD BUHARI BIN IDRIS. DARI PORT DICKSON SAYA SANGAT BERMINAT UNTUK MENGISI KEKOSONGAN JAWATAN DI JABATAN IMEGRESEN YANG DI IKLANKAN.BAKAL PESARA TENTERA 13 TAHUN.TIADA MASAALAH DISIPLIN… BERMINAT MENCEBURI JABATAN IMEGRESEN INI DARI BANGKU SEKOLAH LAGI. MUDAH MUDAHAN ADE REZEKI SAYA DALAM JABATAN INI.

      SAYA TINGGALKAN NO TEL UNTUK DI HUBUNGI CALL@ WASSAP 01137035765.

  68. saya ingin bekerja disektor kerajaan..jika ade open intview sila hubungi sy di no tel ini,017-2321884/whsapp 019-6803321

  69. Assalammualaikum,nama saya Muhd Asnawi Bin Asdek, asal dari Sabah, saya pelajar lepasan spm thn 2016, dan saya tengah tunggu keputusan spm keluar thn ini, jdi saya ingin mengambil peluang ini dgn ingin bekerja d imigresen, klau blh, tolong pm no saya ni 0108091920

  70. Assalamualaikum..Saya Siti Norhidayah Binti Lokman,berasal dari Kelantan, saya student lepasan Spm 2013 dan saya amat berminat dan ingin sekali bekerja dalam bidang ni.Saya ingin mencuba nasib saya dan mengejar cita-cita saya selama ini.2 tahun saya isi Spa8 dan sampai sekarang saya tak dapat panggilan untuk temuduga lagi…Jika saya diberi peluang untuk bekerja dalam bidang ini,saya akan bekerja sebaik mungkin,saya berharap pihak tuan/puan dapat mempertimbangkan permohonan saya ini,saya amat berminat dengan pekerjaan ini dan saya ingin mengubah nasib hidup saya.Jika saya berjaya untuk menghadiri sesi temuduga tolong maklumkan saya menggunakan email dayah1625@gmail.com.Terima Kasih.

  71. ASSALMULAIKUM TUAN..SY MOHAMAD DAMIL BIN JAMALUL SANGAT MINAT KERJA DI JABATAN TUAN..SAYA BERKHIDMAT SEBAGAI POLIS BANTUAN DI SALAH SATU AGENSI DI NEGERI SABAH..SAYA HARAP TUAN DAPAT MEMILIH SAYA….SEKIAN TERIMA KASIH..

  72. salam sejatera, tuan saya sangat berminat untuk memasuki jawatan ini, bolehkah memberi saya peluang saya
    lepasan spm dengan kepujian dalam 5 mata pelajaran… sekian terima kasih.

  73. Assalamualaikum.. Saya Masnahwati Binti buglayan, Saya Baru lepasan Diploma dan Berminat Sebagai Kerja Imegresin. Saya Harap permohonan saya dapat Di pertimbangkan

  74. Assalamualaikum tuan2 dan puan2, hampir 3 tahun sudah mengisi borang SPA 8i, anak saya berminat berkerja dalam sektor awam, tapi belum ada jawapan atau pangilan yg diterima, mohon pihak pihak tuan dapat menghubungi saya di talian 0193431071 untuk mendapat keterangan lanjut, tak kisah apa kerja dalam sektor awam, mohon pertimbangan.

  75. Saya Berharap saya dapat menjadi warga imigresen malaysia. saya telah mendaftarnya di laman web SP8I untuk sesi 2017. Saya memulakan pendaftaran pada 24/10/2016.Jadi saya berharap sangat agar pihak imigresen segera memangil saya untuk menghadiri temuduga pada tahun ini.saya juga ingin menceburi bidang ini bagi memberi contoh kepada bangsa dan kaum saya iaitu orang asli semai perak di sini..

  76. Assalammualaikum,nama saya RIDZUAN IDHAM BIN ABDULLAH , asal dari TAIPING , saya pelajar lepasan spm tahun 2013, saya ingin mengambil peluang ini dgn ingin bekerja d imigresen, kalau boleh, tolong pm no saya ni 0175863250

  77. Assalammualaikum,nama saya RIDZUAN IDHAM BIN ABDULLAH , asal dari TAIPING , saya pelajar lepasan spm tahun 2013, saya ingin mengambil peluang ini dgn ingin bekerja d imigresen, kalau boleh, tolong pm no saya ni 0175863250

  78. Assalamuailaikum saya Nor Ain Binti Mohamad. Berumur 20 tahun dan berasal dari Pasir putih, kelantan.Saya merupakan pelajar lepasan Pra diploma atau dikenali sebagai STPM.Saya amat berminat untuk bertugas dalam jawatan imigresen. Sekiranya saya dipilih untuk menjadi salah seorang petugas di bawah jabatan imigresen, saya akan berusaha dan bertekad untuk menjadi salah seorang pekerja yang berdedikasi dalam melaksanakan tugas. Sekiranya pihak imigresen berminat untuk mengambil saya sebagai petugas, boleh menghubungi saya di no 013-9826472

  79. Assalammualaikum nama saya SITI NOR SHARMILLA BINTI NORDIN saya berasal dari Sabah (KOTA KINABATANGAN) saya amat meminati dalam bidang ini , saya pelajar lpsan spm 2016 , kalau bole pm saya no 016 341 9417

  80. Assalamualaikum.. saya khairel imran sya mahu menjadi imegresen sebab saya minat dengan tugas yang diberikan dan saya percaya pada diri saya yang saya mampu melaksanakan tugas tersebut dengan jayanya..No tel : 01123411671

  81. Assalamulaikum tuan sy Tirmizi sy berminat utk memohon jwtn imegresen dan sy jg sdh mengisi borang spa8i hrp tuan dpt memberi peluang kpd sy utk menyertai imegresen sy hnya mempunyai kelayakan spm shja dan jika ada pengambilan ataupun apa shja sy hrp tuan dpt email sy ataupun hubungi sy ke no 0128756631 terima kasih…

  82. assalamualaikum tuan sy nur yasrin yunalisa berumur 18 tahun. sy brminat untk memohon jwatan imigresen dan dlm sektor kerajaan. Sy hnya mmpunyai kelayakan PMR dan SPM shja dan sy tlah pun mmohon imigresen dlm SPA8i . Tuan sy siap sedia untk mlaksanakan segala tugas jika sy mndpat jawatan imigresen malaysia.
    Sy harap tuan dpt email sy dan mnghubungi sy 0128217204. sekian terima kasih.

  83. Aassalamualaikum Tuan sy Anaqi Insyirah Bt Abdullah berumur 18 tahun. sy brminat untk memohon jwatan imigresen dan dlm sektor kerajaan. Sy hnya mmpunyai kelayakan PMR dan SPM shja dan sy tlah pun mmohon imigresen dlm SPA8i . Tuan sy siap sedia untk mlaksanakan segala tugas jika sy mndpat jawatan imigresen malaysia.
    Sy harap tuan dpt email sy dan mnghubungi sy 0179463517. sekian terima kasih.

  84. assalamualaikum dan selamat sejahtera Tuan,saya Nur Syuhada Binti Zalmi berumur 18 tahun.saya hanya mempunyai kelayakn PT3 atau PMR danSPM sahaja. saya sudah pun mengisi jawatan kosong imigresen ini di dalam spa8i,lagipun saya berminat juga menjadi pegawai imigresen ini dan juga pelbagai kerja yang ditawarkan dalam sektor spa8i ini.saya harap pihak Tuan dan pihak yang berkuasa dapat menolong saya untuk berkhidmat dalam pekerjaan ini,tak lupa juga kpd orang lain yang memohon untuk bekerja sebagai imigresen ini.in sya allah saya dapat menjalankan pelbagai tugas yang diberikan oleh pihak imigresen malaysia ini.Jika saya dapat saya pekerjaan ini saya berharap sangat agar Tuan dan pihak Tuan dapat email saya atau menghubungi saya dengan secepat mungkin.disini saya besertakan dengan nombor saya 0135341310.Sekian terima kasih.

  85. Slm sy bminat untuk berkhidmat dgn imigresen dan memohon pihak tuan dpt mnerima sy tuk berkhidmat dlm bidang kerajaan mudah2 han ad rezki sy ameen di sini sy sertakn no fon 0182312961 sy arel ble hubungi sy jika ad kekosongan

  86. Assalammulaikum..saya berminat berkhidmat dalam Jabatan imegresen..Jika saya di beri peluang saya akan berbakti untuk negara..
    Rusdi bin Abdul Salli..01115699500

  87. Assalamualaikum saya Aimuni _ berasal Dari Kelantan_
    Saya sedang mencari kerja berkaitan j.imegresen ..saya lepasan degree _ tapi xbertuah lagi utk mendpt bidang yg sy minat INI..
    Andai Sya berpeluang utk memceburi bidang INI_ .. Blh lah hubungi sy ^ ^ – amonesya@gmail.com
    Contact.no. 0172142844

  88. Assalamualaikkum, Saya aznan bin sukri berumur 18 tahun berasal dari johor. Saya sangat berminat sangat untuk berkhidmat dalam dalam sektor kerajaan. saya harap agar saya dapat panggilan untuk ditemuduga bila-bila masa sahaja. saya berharap agar permohonan saya ini dipertimbangkan oleh pihak tuan dan puan. jika saya berjaya untuk menghadiri sesi temuduga tolong maklumkan saya menggunakan email saya iaitu aznansukri@icloud.com atau terus menghubungi saya (0187650402). jasa baik tuan dan puan amat saya harapkan TERIMA KASIH….

  89. ASSALAMUALAIKUM .. SAYA SITI NUR SYAFIKAH BINTI ISMAIL . SAYA TELAH MENGISI SPA . SAYA SANGAT BERMINAT UNTUK BERKHIDMAT DALAM IMIGRESEN SAYA HARAP PIHAK TUAN DAPAT PERTIMBANGKAN .

  90. Selamt sejahtera , saya Shalini a/p Kannikumaran , saya minat memohon untuk kerja imigresen ini . Saya berharap akan dapat peluang temuduga dengan tuan .
    Nama : SHALINI A/P KANNIKUMARAN
    Umur : 21
    Negeri : JOHOR
    Keputusan SPM : 6 kredit .

  91. Assalamualaikkum, Saya aznan bin sukri berumur 18 tahun berasal dari johor. Saya sangat berminat untuk berkerja imigresen dan kelebihan yang saya ada adalah bole berbahasa thailand. saya harap agar saya dapat panggilan untuk ditemuduga bila-bila masa sahaja. saya berharap agar permohonan saya ini dipertimbangkan oleh pihak tuan dan puan. jika saya berjaya untuk menghadiri sesi temuduga tolong maklumkan saya menggunakan email saya iaitu aznansukri@icloud.com atau terus menghubungi saya (0187650402). jasa baik tuan dan puan amat saya harapkan TERIMA KASIH….

  92. Assalamualaikum, saya Badrul Hakimi Bin jamil. Keningau, Sabah , Malaysia.

    Saya mempunyai minat yang amat mendalam dengan pekerjaan imgresen ini. Saya harap akan dapat panggilan temuduga pengambilan imgresen ini. Sp8i suda saya kemaskini .

    No. Tell – 01110013265

  93. Saya janice umur 29 dari kuala lumpur, ade ijazah .. Mmg berminat untuk kerjaan immigration, ingin mau join immigration group, kerja kat pejabat immigration..harap dpt dipilih jadi ahli pekerja immigration..dan juga bagi peluang untuk saya demi usaha akan memajukan immigration MALAYSIA.. Thanks

  94. Saya janice umur 29 dari kuala lumpur, ade ijazah .. Mmg berminat untuk kerjaan immigration, ingin mau join immigration group, kerja kat pejabat immigration..harap dpt dipilih jadi ahli pekerja immigration..dan juga bagi peluang untuk saya demi usaha akan memajukan immigration MALAYSIA.. Thanks
    01133892657

  95. asalamualaikum, saya mazli umur 26 tahun.saya berminat dalam kerja ini.kerja yang boleh menjamin masa depan saya .. kalau ada rezeki saya berharap sangat agar mendapat kerja ini .. no 0128393025

  96. Assalammualaikum..saya anis anis ilyana binti abdul ghani..saya amat berminat dengan pekerjaan sebagai imegresen.selain dapat membantu ahli keluarga,saya jenis suka sesuatu yg mencabar dan lasak..saya harap pihak encik/cik dapat mempertimbangkan.andai saya berpeluang untuk menjawat jawatan ini..saya akan berusaha bersungguh sungguh dalam melaksanakan tugas..ini no saya 0164628465

  97. Assalamualaikum..saya Nurul usia 19 tahun, saya amat berminat dalam kerjaya imigresen yang mana ianya tugas yg begitu mencabar dalam karier..setiap hari saya berdoa agar dipermudahkan mendapat pekerjaan serta jawatan yang saya impikan itu..spa8 telah saya isi hampir 2 tahun namun tiada maklumat yang saya terima..terimakasih dan ini no tel saya : (011-12723218-Nurulasyikin)

  98. Assalammualaikum saya mohd irwan bin abdul saya amat berminat dlm kerjaya imigresen spa8 telah saya isi namun tiada maklumat yang saya terima. Terima kasih dan ini no hp saya 0145561704

  99. Assalamualaikum.. telah sekian lama saya memohon jawatan imigresen ini di portal SPA8i. Saya berharap agar pihak Tuan/Puan dapat pertimbangkan permohonan saya ini. Saya sangat berminat untuk brkhidmat di JIM.

    TERIMA KASIH.

    -SHIEDA
    -KUANTAN
    -23
    -011-29396299
    shidawan94@gmail.com

  100. Saya memohon jawatan imigresen ini di portal SPA8i. Saya berharap agar pihak Tuan/Puan dapat pertimbangkan permohonan saya ini. Saya sangat berminat untuk brkhidmat di JIM

  101. Comment:assalamualaikum…sy nurul ain asyikin bt azahar ingin memohon pekerjaan imigresen kerana sy amat berminat.sy harap pihak kerajaan boleh mempertimbangkan permohonan sy…jasa baik anda amat dhargai…sy sebelum ini pernah menyertai askar wataniah di REJ 504 …sebarang maklumat hubungi 011-27854101

  102. Assalamualaikum..saya izzatul adha bin laganro..saya berminat untuk berkhidmat dalam kerjaya imigresen..saya sudah memohon jawatan imigresen dalam SPA8i..saya harap permohonan saya dipertimbangkan dan diterima dalam jawatan imigresen ini.saya berharap tuan/puan dapat menerima saya dalam perkhidmatan imigresen..amin

  103. Assalamualaikum. Saya Mohd Fidaus bin Mohd Ali.Saya adalah bekas anggota tentera.Saya berminat sangat untuk bekerja dalam imigresen Malaysia , saya harap jawatan ini dapat Dan berharap permohonan saya dipertimbangkan, Jila Ada temuduga terbuka saya harap pihak tuan hubungi saya . No tel. 0134554602 , Sekian terima kasih .

  104. Nur Faizah Binti shaudi
    Assalamualaikum. Saya Amira Ainun Binti Zakria. Saya berminat sangat untuk bekerja dalam imigresen Malaysia , saya harap jawatan ini dapat dan berharap permohonan saya dipertimbangkan, Jila Ada temuduga terbuka saya harap pihak tuan hubungi saya. Sekian terima kasih .

  105. Assalamualaikum. Saya Amira Ainun Binti Zakria. Saya berminat sangat untuk bekerja dalam imigresen Malaysia, saya harap jawatan ini dapat dan berharap permohonan saya dipertimbangkan, Jila ada temuduga terbuka saya harap pihak tuan hubungi saya. Sekian terima kasih .

  106. Salam sejahtera saya ucapkan.Saya Sylvia Anak George.Berbangsa bidayuh, umur 18 tahun. Saya sangat berminat untuk bekerja sebagai pegawai imigresen Malaysia. Saya sudah lama ingin bercita-cita menjadi sebagai pihak imigresen sejak Sekolah lagi. Namu demikian , keputusan spm saya kurang memuaskan untuk mengikut kerjaya ini kerana 3 subjek mata pelajaran saya gagal.Iaitu,biologi,ekonomi,dan kimia. Saya berharap pihak tuan/puan dapat mempertimbangkan permohonan saya dan menghubungi saya untuk sesi Temuduga . No. Tell:01115834336 untuk pemberitahuan tentang sebarang maklumat jika saya dapat diterima masuk dalam kerjaya tersebut. Terima kasih. Harap tuan/puan menerima saya untuk menjadi sebagai pegawai imigresen.

  107. Assalamualaikum dan selamat sejahtera . Sy saidatul nisha binti abdul salam . Sy dah lama mohon jawaran dekat spa untuk apa2 jawatan tp smpai skrg blm ad khabar baik drinya. Sy harap pihak tuan memberi ruang dan peluang kepada sy untuk diterima apa apa jwatan yg sesuai dgn syarat serta kelayakan yg sy miliki. Email sy saidatulnisha97@gmail.com sy dh mohon dkat spa . Mohon pihak tuan petimbgkan dan beri pluang kepada sy. Sbb sy dh teringin sgt nak jwatan tersebut. Kalau ada sebarang temuduga ataupum kekosongan yg ada pihak tuan boleh hubungi nombor sy : 0128531248 . Sekian terima kasih mohon pertimbangan dan peluang dri pihak tuan. Terima kasih.

  108. salam sejahtera saya salnika sipul sangat berminat untuk menjadi kastam. Harap sahaja saya dipilih untuk memiliki kerja kastam.

  109. asalammualaikumm dan selamat sejahtera..sya muhammad fikri azizi..sya brminat untuk brkerja kerajaan ..tetapi sya masih belom dpt pnggilan sya hrap dpat lah di pertimbngkan untuk krja imegresen..sya amat minat dlm bdng imegresen..hrap2 ada rezeki skian trima kasih..ambik lah sya klau ad ksong..sya ingin brkrja imegresen..ad bleh hbunggi sya trus..

  110. kepada gkerjaya..boleh bg pandangan berapa lama tempoh keluar result interview imigresen untuk pengamblan bulan 8/17..dan berapa ramai kekosongan utk pngambilan kali ni??

  111. Asslamaulaikum dan Salam sejahtera.
    Saya Noryani binti sengalang berumur 22thun menetap Di sabah. Saya berminat sangat Untuk berkerja dalam imegresen Malaysia (kastam) jika saya diberikan peluang untuk berkhimat dlm egensi ini saya akan berusahan dalam membangunkan negara dan bangsa..saya akan menjalankan tugas dengan lebih cekap dan baik jika saya diberikan peluang. Harap tuan puan dapat berikan saya peluang perkerjaan dalam sektor kerajaan. Harapan saya permohonan ini terima.
    Sekian dan terima kasih. Tuan puan bole hubungi saya 👉No hp:0189610262 – 01151717941
    email: Noryaniyani4@gamil.com

  112. Nama saya ialah Akhbar Bin Samsudin. Saya seorang lepasa STPM 2016 dan sangat ingin mencari pekerjaan. Saya mempunyai minat yang tinggi untuk bekerja dalam bidang imegresen Malaysia. Saya bersedia jika nama saya dipilih untuk dipanggil dalam temuduga. Segala budi bahasa tuan/puan amat saya hargai.Harap permohonan saya ini dilihat oleh Tuan/Puan .Sekian terima kasih ..Tuan Puan boleh hubungi saya dalam talian 010-5974945. email: akbar_Santoz1997@yahoo.com

  113. Assalamualaikum dan salam sejahtera.
    Saya Nurul Hanim Binti Abu Hassan berumur 22 tahun dan bujang berasal dari Kedah . Saya sangat berminat untuk berkhidmat sebagai pegawai imegresen. Jika diberi peluang saya akan berusaha untuk berkhidmat dengan baik dan akan memberi sepenuh tenaga dan kerjasama. Segala kerjasama tuan/puan amatlah saya hargai. Boleh hubungi saya di talian 01126666755 atau email *nurulhanim7595@gmail.com sekian terima kasih.

  114. Saya berminat dengan imigresen..tapi saya hanya berkelayakan spm sahaja..tuan/puan,kalau ada kekosongan imigresen sila ws di XXXXXXXX..terima kasih

  115. Assalammuilaikum…saya mohd sharul dari melaka.saya mohon kepada pihak tuan yang saya ni berminat berkerja di sektor kerajaan iaitu jabatan imigresen.saya mempunyai lesen E dan Psv bas.beri lah saya peluang untuk saya berbakti kepada jabatan imigresen.no hp saya 0176020613.
    sekian terima kasih.
    Assalammuilaikum.

  116. Assalammuilaikum dan salam sejahtera.
    Saya mohd sharul dari melaka.saya berminat dan ingin bina kerjaya saya di jabatan imigresen malaysia.saya mohon kepada tuan berilah saya peluang untuk saya berhikdmat di jabatan imigresen malaysia.saya mempunyai lesen E dan Psv bas.semoga permohonan saya ni di pertimbang kan.no hp saya 0176020613.
    sekian terima kasih.
    wassalam.

  117. Assalamualaikum..Nama saya ialah muhammad nazreen abdullah. Saya seorang lepasan spm sahaje tapi saye ade banyak pengalaman kerja dan sangat ingin mencari pekerjaan goverment. Saya mempunyai minat yang tinggi untuk bekerja dalam bidang imegresen Malaysia. Saya bersedia jika nama saya dipilih untuk dipanggil dalam temuduga. Segala budi bahasa tuan/puan amat saya hargai.Harap permohonan saya ini dilihat oleh Tuan/Puan .Sekian terima kasih ..Tuan Puan boleh hubungi saya dalam talian 011-2778451. email:momokalmera302@gmail.com

  118. Assalamualaikum,saya Eliani fharishi imadzaki Bin jamaluddin.saya baru lepasan SPM 2016,umur saya 18 thun.saya berminat dalam sektor kerajaan,seperti jabatan imegresen malaysia..saya bersedia jika nama saya dipilih untuk bertemuduga..harap permohonan ini dilihat oleh tuan/puan,terima kasih..
    Tuan,puan boleh menghubungi saya dalam talian 013-3624134..
    Email: imadzaki17@gmail.com

  119. Assalamualaikum, salam sejahtera.

    Saya Mohd Najmi bin Ibrahim, sangat berminat untuk berkhidmat dalam Imigresen Malaysia. Sebelum ini saya pernah berkhidmat dalam Askar Wataniah.

    Umur : 34 tahun
    No. tel : 017-3377903
    Tempat Tinggal : Petaling Jaya

  120. Selamat sejahtera
    Saya,priyanka ravichandiran umur saya 21 tahun sangat berminat untuk khidmat di imigresen Malaysia..Saya berharap nama saya dipilih dalam panggilan temuduga..
    Tuan/puan boleh hubungi saya dalam talian 0169216837

  121. Assalamualaikum,saya Muhammad Nabiq bin Nasir. Saya baru lepasan SPM ,umur saya 21 thun. Saya merupakan lepasan Sijil Institut Latihan Perindustrian Kota Bharu (Sijil Penyelenggaraan Mekanikal). Saya berminat dalam sektor kerajaan,seperti jabatan imegresen malaysia..saya bersedia jika nama saya dipilih untuk bertemuduga..harap permohonan ini dilihat oleh tuan/puan,terima kasih..
    Tuan,puan boleh menghubungi saya dalam talian 0139125670
    Email: naqibnasir97@yahoo.com

  122. Asslamaulaikum dan Salam sejahtera.
    Saya MOHD SAFIUDDIN BIN MINGGO berumur 23thun menetap Di sabah. Saya berminat sangat Untuk berkerja dalam imegresen Malaysia (kastam) jika saya diberikan peluang untuk berkhimat dlm egensi ini saya akan berusahan dalam membangunkan negara dan bangsa..saya akan menjalankan tugas dengan lebih cekap dan baik jika saya diberikan peluang. Harap tuan puan dapat berikan saya peluang perkerjaan dalam sektor kerajaan. Harapan saya permohonan ini terima.
    Sekian dan terima kasih. Tuan puan bole hubungi saya 👉No ; 016-8389014
    email: ronie674@gmail.com

  123. Saya bersungguh-sungguh ingin berkerja tp smpai sekarang blm dapat peluang saya dah beberapa kali isi spa8i.. Saya cuma ada sijil pmr & spm sahaja.. Jika ada kekosongan harap tuan/puan dpt membantu.. Terima kasih

  124. Saya amanina binti mohamamd,18 tahun.Saya berharap saya dapat pekerjaan ini kerana saya amat berminat dalam bidang imegresen dan penguatkuasa kastam.Saya juga seorang yang amat berdedikasi

  125. Saya amat berminat dalam pekerjaan ini,saya berharap saya akan dapat pekerjaan ini.saya juga seorang yang berdedikasi dan patuh pada arahan.

  126. Assalamualaikum dan salam sejahtera saya Muhamad Khadri Bin Qudrad dari Johor(Mersing),saya berkeingginan menjadi seseorg pegawai emegresen dan salah satu cita-cita dan impian saya….dan Sya berkeingginan untuk bertugas di bawah agensi ini jikalau ade kekosongan.Saya juga salah seorang yg patuh kepada arahan yg diberikan,berdisplin,seorang yg berdedikasi dan seorang yg aktif dalam sukan.saya berharap permohonan saya ini diterima…

  127. Assalammualaikumm…saya ingin mencuba nasib sya ini..sya amat berminat perkejaan imegresen malaysia..sya ingin berbakti kpada negara..sya ingin berkeja dengan kerajaan..imegresen ini satu2 nya cita2 sya yg sya minat tii..sya harap sya dipilih sebagai temuduga..klau ad temuga bleh bg no sya..klau ad kosong tolong ambk sya..sya akan brkerja dgn penuh semangt..amanh jujur2..sya ingin menolong kedua ibu bapa sya..adk2 sya..tolong pilih sya..bila tmuduga pngil lah sya..sya amat2 minat..skli ni lah cita2 sya yang sya kejari selama ini..

  128. Assalamualaikum…saya Rohimi bin Razali saya sangat berminat dalam Jabatan imigresen malaysia dan penguatkuasa kastam. Saya telah mengisi jawatan tersebut di dalam spa8i bertahun lamanya tetapi tidak ada panggilan temuduga yang dipanggil. Harap pihak tuan /puan dapat membantu saya dalam mendapatkan pekerjaan tersebut. Saya akan menjalankan tugas dengan jayanya. Saya sertakan butiran peribadi saya di bawah

    Nama : ROHIMI BIN RAZALI
    umur : 23 tahun
    Pendidikan : SPM
    SIJIL SENIBINA
    DIPLOMA SENIBINA

  129. Assalmualaikum dan salam sejahtera kepada pihak tuan , sayaa ada membuat pemohonan dalam spa8 jabatan imegresen .sayaa amat minati sektor pekerjaan ini . Saya berharap tuan membuka peluang pekerjaan ini kepada saya . Saya amat bebesar hati untuk bekerja dalam sektor ini . Harap tuan pertimbangkan permohonan saya .terima kaseh .

  130. n
    Assalamualaikum…saya berharap permohonan saya akan di pertimbangkan kerana saya amat minat kerjaya dalam bidang imigresen ini..

  131. Assalamualaikum dan slam sejahtera saya suda memohon dlam spa8 berharap agar saya dapat panggilan untuk ditemuduga bila-bila masa sahaja. saya berharap agar permohonan saya ini dipertimbangkan oleh pihak tuan dan puan. jika saya berjaya untuk menghadiri sesi temuduga tolong maklumkan saya menggunakan email saya iaitu cikyuk@gmail.com atau hubungi saya 0145679744/01125298474

  132. Assalamualaikum dan slam sejahtera saya suda memohon dlam spa8 berharap agar saya dapat panggilan untuk ditemuduga bila-bila masa sahaja. saya berharap agar permohonan saya ini dipertimbangkan oleh pihak tuan dan puan. jika saya berjaya untuk menghadiri sesi temuduga tolong maklumkan saya menggunakan email saya iaitu cikyuk@gmail.com atau hubungi saya 0145679744/01125298474 tq

  133. assalamualaikum ….saya ingin mencapai cita- cita saya..saya teringin mau menjadi imegresen…saya berharap agar saya dapat panggilan …no tel..0145615104

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here